TDI usterka czy po prosty "te typy tak mają " ?

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • J@sió
    Classic
    • 2005
    • 8

    TDI usterka czy po prosty "te typy tak mają " ?

    Zamieszczone przez dede_adam
    @Martin lepsze moje 112 niz 140zamiast 150 w 1.8t :wink: :diabelski_usmiech
    no fakt. Kiedy poprawka na >140 ??
  • Sebastian_SComp
    Drive
    • 2004
    • 78

    #2
    TDI usterka czy po prosty "te typy tak mają " ?

    Witam Wszystkich

    Nieuchronnie zbliża się mi termin pierwszego przeglądu technicznego po 15 tyś km. Posiadam Octavie z silnikiem TDI 110 KM ASV Od nowości borykam się z dość dziwnym problemem. Po nagrzaniu silnika (temperatura od ok. 70 st C) przy spuszczaniu z obrotów ( przy około 1000 obr) słychac dziwne "brrr" tak jakby cos wypuszczało ciśnienie. Nieraz słychac to głośniej a nieraz ciszej. Wyrczenie dochodzi tak jakby z układu filtra powietrza. Po rozebraniu filtra wyrczenie staja się głośniejsze. Wymienialiśmy cały układ filtra powietrza wraz z przepływką ale nic to nie pomogło . Efetk ten jest szczególnie denerwujący w czasie jazdy nocą - jak jest bardzo cicho - wtedy to najlepiej słychać. Przejechałem tak prawie 15 tyś i efekt jest cały czas taki sam. serwis twierdzi, że niektóre typy tak mają. Czy może ktoś spotkał się z takim efektem ?? Szkoda kopać w prawie nowym silniku jeżeli może to ma tak chodzic.

    [ Dodano: Pon 17 Sty, 05 11:38 ]
    Czy ktoś jest mi w stanie odpowiedzieć ???? Troszkę mi zależy, ponieważ jadę w tym tygodniu do serwisu.

    Komentarz

    • Masmo
      L&K
      • 2005
      • 1145

      #3
      Ciekawe...

      Ciekawe że przy puszczeniu gazu :shock: Kiedyś w ojca AGR 1998 był taki efekt że po daniu w rurę był słyszlny przedmuch i auto traciło dramatycznie moc. Poszliszmy po rozum do głowy i przjrzeliśmy wszystkie połaczenia na lini turbina, intercooler i z powrotem kolektor. I okazało się że przy montażu jakiś k....... nie dokręcił intercoolera który się podnosił i luzował się przewód turbo - intercooler. Po dokręceniu wszystkiego wszystko wróciło do normy.
      A jak jest z mocą i płynnością obrotów? Nie ma żadnych szrpnięc itp?
      A może po prostu przy 1000 obr diesel wpada w wibracje? To nie są obroty do jazdy. Ja w czasie jazdy nie schodzę poniżej 1500...
      Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

      Komentarz

      • Mach
        Rider
        • 2004
        • 349

        #4
        wystarczy przwinac kilka tematow nizej to samo forum...


        temat jest dobrze znany i niektorzy forumowicze usilnie walcza z ta dolegliwoscia z w zasadzie to chyba z ASO :twisted:
        A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

        Komentarz

        Pracuję...